مطلب ارسالی ازmehrnoosh
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

سلام خدمت دوستان عزیز اولین باره که واسه وبلاگمون مطلب میفرستم.دیدم جای یه چیزی تو وبلاگمون خیلی کمه این که یه قسمتی از وبلاگ واسه این باشه که درباره تکالیفمون{نقل قول.مشق شب} یا در حال حاضر درباره پروژه ها وامتحاناتمون صحبت کنیم و اگر تجربه ای یا خاطره جالبی در رابطه با دوران وحشتناک تحویل پروژه داریم بگیم.الان هم اگه دوستان مایلند بگن تا چه حد از کارای پروژه هارو انجام دادن یا کدوم پروژه رو به اتمام رسوندن تا ما از تجربیاتشون استفاده کنیم.من به شخصه هنوز هیچ کاری انجام ندادم حتی طرح کاشیمو هم انتخاب نکردم فقط چن تا از کارای ارغیانی رو کشیدم. منتظر نظراتتون هستم



نظرات شما عزیزان:

mehrnoosh
ساعت15:53---27 دی 1390
خیلی ممنون اقای افخمی

alireza
ساعت20:45---25 دی 1390
شمارشو پیدا کردم به نام صنایع چوب و رنگ دریا:
2414697-23412481


علیرضا
ساعت11:59---25 دی 1390
نه هنوز درست نکردم ولی طرحشو دارم
چوب بری هم اقای نیکدل سراغ دارن درحال حاضر بهشون دسترسی ندارم پرسیدم ادرسشو مینویسم
ولی تا جایی که میدونم یک کارگاه mdf باید باشه که اون مکعبه رو درست کرد


mehrnoosh
ساعت17:14---23 دی 1390
مرسی از راهنمایی هاتون.ولی اگه ادرس یه چوب بری رو سراغ دارید که منصف باشه رو بگید ممنون میشم.شما المانتونو درس کردین؟

alireza
ساعت15:51---23 دی 1390
المان هم اگه حوصله دارید وقت بذارید و طرح بزنید وگرنه که یک المانی رو پیدا کنید و روش تغییرات بدید و یا چنتا المانو از قسمتای مختلفشون میکس کنید از اخر برا اینکه کارتون تمیز دربیاد ببرینش برش لیزر

alireza
ساعت15:47---23 دی 1390
خانم گلیانی من یک پست برای قلب بندی کار گذاشتم تو صفحات دیگست یک طرح کلی هم ازش گذاشتم شاید کمک کنه!

mehrnoosh
ساعت3:42---23 دی 1390
با سلام.چه خبر از پروژه ها؟به کجا رسوندید؟من کار کاشیم در حال ساخته.سفالم ترک نخورده کروکی های ارغیانی رو هم تقریبا کشیدم.از کی میتونیم برای پروژه مهوش بریم اتلیه؟راستی کسی طرح المان اضافه داره؟و در اخر اگه چوب بری سراغ دارید برای قاب بندی کتیبه لطفا راهنمایی بفرمایید

mehrnoosh
ساعت14:38---19 دی 1390
راستشو بخاین اقای نیکدل من اون 7 صفحه پروژه عکاسی رو اصلا نخوندم نمیدونم موضو از چه قراره؟ برا اون پست مخالفتی ندارم.یعنی نظری ندارم.من تابع جمعم
پاسخ:ببینید کیا میان اگه مشکلی ندارید بچه ها هم چند نفری عکس کم دارن یا هم که میخواین تنها برید ما مشکلی نداریم


mehrnoosh
ساعت14:29---19 دی 1390
همین که کار مهوشو تا این جا پیش بردی ای ول. سخت بود؟؟؟؟؟؟؟ پاسخ: استرس نداره باور داشته باشید انجام میشه من که اتلیه هارو گرفتم مشکلی نیست تازه اگه دور هم باشید میتونید به هم کمک هم بکنید!

حمیدرضا
ساعت14:26---19 دی 1390
با سلام

خانم گلیانی قبلا هم توی ژوژ این بحث بود یه مدت هم پستی بهمین نام داشتیم بنظرم خانم غازی میتونن یه پست ثابت برای همین موضوع در نظر بگیرن!

من تحقیق چوب رو انجام دادم پروژه عکاسی هم نصف و نیمه بقیه کارام در حال انجامه

در مورد همکاری هم یه دعوتنامه علیرضا گذاشت پیشنهاد خوبیه اگه مخالف هم هستین حداقل نظرتون رو بگین اینو دارم به همه میگم

باتشکر
پاسخ:هم تجربیاتو موافقم و هم همکاری


salam
ساعت13:39---19 دی 1390
منظورم همون نویسنده بود



ببخشید
پاسخ:این پست رو خانم گلیانی گذاشتن.


salam
ساعت13:38---19 دی 1390
خانم غازی میشه نویسنه رو واسه ی همه معرفی نماییدپاسخ:سوتی پشت سوتی

آتنا
ساعت11:19---19 دی 1390
سلام.من 4تا پلان مهوش رو توی 50*70 فعلا کشیدم.و کار گلم رو انجام دادمویه مقدار خیلی کم از پروژه عکاسی.بچه ها بیاین همکاری کنید همه ی پروژه ها رو تا یکم تموم کنیم دیگه...من نمی خوام تا دهم الاف اینا باشم.پاسخ:منم عکاسی رو تموم کردم قابمم درس کردم سفال هم که همینطور و مهوشم هنوز شروع نکردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 17 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط