بی تفاوت از کنار این تصاویر رد نشوید
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

 



نظرات شما عزیزان:

mehrnoosh
ساعت22:42---18 دی 1390
تصاویر تکان دهنده ای بود کاش فقط فقر بود که گریبان گیر این طفل معصوما شده بود من یه روز صحنه ای دیدم که دلم میخاست با تمام وجودم اشک بریزم.بچه 5 یا 6 ساله ای رو دیدم که سیگار دستش بود و از شدت اعتیاد نای صحبت کردن نداشت خیلی دلم میخاست میتونستم بهش کمک کنم
پاسخ:دنیای بدیه...


علی دم شناس
ساعت21:35---14 دی 1390
با سلام

خواستم بگم که وبلاگ ما بچه های اقتصاد هک شده

مواظب باشید

ادرس جدید هم نوشتم


پاسخ:اخییی عیبی نداره ان شاا... وب بعدی بهتر ازین باشه...


vorujak
ساعت20:49---14 دی 1390
ekhtiyar darid u kheli aqelo fahmide hasti . jaye shokresh baqiye k mano maskhare nemidunid . man ba tohin kardan moshkel daram . mamnun mimunam !!!!

alireza
ساعت20:31---14 دی 1390
این وروجکه هم که واقعا وروجکه ها خوبه تو وبلاگون بمون
-------------------------
ولی دوستان فرض کنید به اندازه یکی از شیوخ عرب پول داشتید بلفرض چند تا بچه رو میتونستید چند ساعت شاد نگه دارید؟
تازه اگه تا اون موقع ادم عوض نشه!
البته من منظور بدی ندارم ولی به گمونم مشکل اساسی این کودکان بسیار بسیار زیبا در عکس شماره 3 نشان داده شده است نمیدونم با این عقل کمم فکر کنم شاید یکی از راه های رفع مشکل این کودکان نداشتن پدر و مادر دلسوز باشه که خودش شاید از فقر ناشی بشه اعتیاد که اصلا هیچی دلیل موجهی نیست ولی شاید با فرهنگ سازی بشه یه کاریش کرد
فرهنگ سازی تو زمینه های مختلف.
جامعه خیلی بد شده باور نمی کنید کافیه یکم به اطرافتون توجه کنید
شاید مهم ترینش ازدواج غیر واقع بینانه و یا هزار مشکل دیگه باشه
نمیدونم از یجایی باید شروع شه
به قول خودتون داری با خوشحالی تو خیابون را میری و با یه منظره ای مواجه میشی و ...
شرمنده زیاد شد


vorujak
ساعت1:55---14 دی 1390
yade khodam oftadam k pul nadashtam aqay najaro bebaram doktor. .khoda hich mardi ro sharmande zano bachash nakone va hich vorujakio shrmande aqay najar !!!

salah
ساعت14:57---13 دی 1390
واقعا آدمو به یاد انسانهای زجر دیده ی .............. میندازه!!!!



کاشکی این عکسارو..........


ترمه
ساعت12:11---13 دی 1390
ادم با دیدن این چیزاست ک قدر داشته هاشو بیشر میدونه!!

ان شاا... وقتی مهندس شدیم یه کار بزرگ واسشون میکنیم.
پاسخ:ان شاا...


hamidreza
ساعت11:04---12 دی 1390
واقعا دلم سوخت!!!!!

همیشه دوس داشتمو دارم یه کمک بزرگی به این بچه ها بکنم...

پاسخ:ان شاا...


alireza
ساعت10:54---12 دی 1390
مطلب خوب و اموزنده ای بود

کاش انسان ها یکم حس نوع دوستی و رحم داشتند

ایشالا وضع فرق کنه
پاسخ:ان شاا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 11 دی 1390برچسب:متفرقه,تامل,
ارسال توسط آتنا