نمونه ای از طرح های کاشی
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

اینم از یه کار شاهکار که فقط برای ایجاد حسه ولی اگه کسی اونو ذرست کنه فکر نکنم دلش بیاد بده به استاد شجاعی!

ممنونم

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت18:36---28 ارديبهشت 1392
سلام کاراتونو دیدم خیلی خوشم اومد منم میخوام یک کار کاشی بزنم اما دنبال طرحم باید از هندسه نقوشم استفاده کنم اگه تونستی کمکم کنی برام ایمیل بزن ممنون میشم اگه به دادم برسی.

هستی
ساعت17:52---1 آذر 1390
سلام من خودم چون نقاشی موزاییک کار میکنم یه کوچلو راهنماییتون می کنم به جای چسب 123از چسب چوب استفاده کنیدپاسخ:ممنون از راهنمایی تون خوشحال میشیم بازم به ما کمک کنید...

alireza
ساعت10:32---30 آبان 1390
سلام دوستان این مطلبو ادامه میدم برای طرح های کاشی پایان ترم
ایشالا طرح های جدید تو راهه
به حمایت و تجربه هایی که در کار قبلی کسب کردید نیازمندیم


mehrnoosh
ساعت10:59---23 آبان 1390
طرح کاشی که من دارم کاشیاش برش خوردس و شکل معلومی داره واسه همین انگشتامو بریدم

mahnaaz
ساعت13:21---22 آبان 1390
با چه چسبي بچسبونيم . وقتي چسبونيديم ابدوغ يا دوغاب بريزيم چسبا باز نميشه ؟؟ پاسخ:من با چسب 123 چسبوندم خیلی خوب بود سریع می چسبید.اما با چسب قطره ای و چسب چوب هم میشه...
پاسخ:اره خود استاد هم گفت 123 حالا نمی دونم که ملات پرداختش چیه؟
دوغابه سیمان سفیده چیه؟ اینو یادم نیس

پاسخ:دوغاب باز چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سیمان چقدر طول می کشه بگیره...؟؟؟


mehrnoosh
ساعت11:35---22 آبان 1390
كار من با اين كه طرح كاشيه ولي به نظر خودم خيلي مشكله.ديشب تمام انگشتامو بريدم.من تمام راه هارو امتحان كردم.سنگبري ها اصلا قبول نميكنن چون دستگاهاشونو كند ميكنه.يه پيشنهادم دارم ميتونيد از انبر قند برا برش دادن و از الماس شيشه بري واسه خراش دادن استفاده كنيد.راستي يه مشكله بزرگم دارم ارتفاع كاشيام يكي نيست بايد چيكار كنم؟پاسخ:مگه چی کار می کنی که دستات رو برودی با گوشت کوب هم شکسته می شه.من کنارای کارم رو صاف و صوف نکردم...چقدر شما ها وسواس به خرج می دید...بزنید بشکنید دیگه.تازه ما با بچه ها تیکه های اول رو به این صورت می شکستیم:کاشی رو توی دستمون می گیریم و بعد از ارتفاع رو زمین رها می کنیم کاشی میشکنه.بعدم اگه کاشیمون سخت نمی بود به هم می زدیم گوشه ها راحت می شکست...کلی کیف داد...
پاسخ:نمی دونم فقط در سطح نظریه است ولی فکر کنم اونایی ارتفاعشون زیاده را اول بچسبونید بعد ام ارتفاع ها را بذارید برای موقع پرداخت کار وقتی سیمانو ریختید قبل این که سیمان بگیره مث خمیر که شد بچسبونید روش. فک می کنید عملیه؟ که منم همین مشکلو دارم حالا تو پست hard homework یک مطلب اموزشی میذارم بخونید


hamidreza
ساعت15:56---21 آبان 1390
خوبه بچه ها لطفا از علیرضا یاد بگیرین واقعا یکدست صدا ندارهپاسخ:الان دو دست شدیم...تا سه نشه بازی نشه...

alireza
ساعت13:56---21 آبان 1390
khanome ghasemi tarheton bayad kashi bashe baz ostad gir nade

Kare kheyli sakht baraye avalin bar azyatetoon mikone taze in faghat ye taklife

Age moshkele rang darid mitoonid az esprey rang baraye rangamizie kashi ha estefade konid
پاسخ:پس مشکلتون برا رنگ کاشی حل شد.الحمدلله


mahnaaz
ساعت12:03---21 آبان 1390
من هنوز هيچ كدوم از تكاليفمو انجام ندادم چيكار كنم ؟؟ شريفي مهوش شجاعي ! بدبخت شدم رفت كه !
پاسخ:خیلی خوبه همه همدردیم...
پاسخ:شما که کار کاشی تون تمومه کجا همدردید؟ نمیشه کارتونو تو ژوژ بذارید؟ ما هم ببینیم؟


termeh
ساعت9:42---21 آبان 1390
خیلی خوب بود ممنون.ولی من یه طرحی رو میخوام بزنم ک اصلا کاشی نیست در اصل یه نقاشیه مدرنه نمیدونم میتونم در بیارم یا نه!
پاسخ:ماله منم نقاشی بود.


alireza
ساعت1:21---21 آبان 1390
نه من از اقای نیک دل پرسیدم گفت بای از 20*20 بزرگتر باشه و شاسی محکم نه لزوما چوب

زمنا خانم غازی نمیشه کارتونو ببینیم؟
پاسخ:خوابگاهه


saye
ساعت0:33---21 آبان 1390
sayze kar mohem chan dar chan bayad bashe?ra30 bayad roo choob bechasboonim?


پاسخ:سایز حداقل 20*20 رویه فیبر یا تخته سه لا یا mdfباید باشه.


alireza
ساعت23:41---20 آبان 1390
برام فقط سفید میارن هیچ جا رنگی نداشت

ضمنا گفتید خوابگاه؟ مگه شما بجنوردید؟!

بله باید پرداخت شه نمی دونم با چه ماده ای فک کنم سیمان سفید گفت؟!
پاسخ:نه من قبله اینکه بیام مشهد درتش کردم.اما بجنورد واسه من رنگای خوبی اوردن.سبز آبی پرنگ و کم رنگ سفید کرم قهوه ای صورتی مایل به قرمز ...


faeze hozhabri
ساعت22:44---20 آبان 1390
واقعا ممنونم عکساتون مفیدو قشنگ بود.مرسسسسسسیی.....

alireza
ساعت22:44---20 آبان 1390
اگه کسی جایی رو میشناسه که بشه رنگ های مختلف کاشی رو پیدا کرد خیلی خوبه مشکلم رنگه

کسی میدونست خواهشا ادرسشو بگه
پاسخ:باورتون میشه من هنوز کار کاشیمو شروع نکردم.موندم چیکار کنم.!!!!!خیییلی استرس دارم. همه طرحامم مونده...وای خدایا...
پاسخ:بابا برید کاشی فروشی بگید کاشی شکسته می خواین.براتون میارن.اگه زیاد وسواس به خرج بدین خیلی اذیت می شین.


alireza
ساعت22:41---20 آبان 1390
بـــــــــــــــــچه ها همین الان یه ایده خوب برا برش کاشی هاتون به ذهنم زد

ببرینشون تو کارگاهای برش سنگ و سنگ فروشی همشونو بذارید رو هم بگید برششون بدن ولی به کارتون دقت کنید

اگه هم تو خونتون دستگاه فرز پیدا میشه که دیگه حله

این استاد هم با این راهنماییش با چکش داغون میشن ضمنا یه انبر هایی هم برای این کار هست خودتون سرچ کنید

thx
پاسخ:ما که درست کردیم.فقط یکم دیگش مونده.طفلی بچه های خوابگاه تا 5 صبح با صدای شکستن کاشی خوابیدن.پاسخ:راستی باید با سیمان هم سطح کنیم یا نمی خواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آتنا
ساعت22:32---20 آبان 1390
خیییییییییییییلی قشنگن.ولی بیشترش کاشی هاشون برش خورده.ولی در کل عالی بود.ممنون.قابلیت edit رو براتون می ذارم.لینکای مرتبط هم بذارید.

آتنا
ساعت22:32---20 آبان 1390
خیییییییییییییلی قشنگن.ولی بیشترش کاشی هاشون برش خرده.ولی در کل عالی بود.ممنون.قابلیت edit رو براتون می ذارم.لینکای مرتبط هم بذارید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 20 آبان 1385برچسب:,
ارسال توسط علیرضا افخمی