امار مشهد
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

 


بدونید خوبه :

مشهد شهری در شمال شرقی ایران ومرکز خراسان رضوی است. بر اساس سرشماری عمومی نفوس ومسکن سال 1385 این شهر با 2410800 نفر جمعیت دومین شهر بزرگ وپر جمعیت ایران ،پس ازتهران است.این شهر به واسطه وجود حرم مطهر امام رضا (ع) هشتمین امام مذهب شیعه ،سالانه پذیرای بیش از 20میلیون زائر از داخل  ویک میلیون زائر از خارج ازکشور است وازاین رو به عنوان پایتخت معنوی کشور نام گذاری شده است. همچنین مشهد پس از مکه مکرمه ،دومین کلانشهر مذهبی دنیا می باشد.

مشهد با دارا بودن مراکز دانشگاهی وآموزش عالی بسیار به ویژه دانشگاه فردوسی مشهد با بیش از 23هزار  دانشجوی داخلی وخارجی ونیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد،عملآ به قطب دوم دانشگاهی کشور پس از تهران مبدل  شده است.علاوه بر آن شهرداری مشهد در سال 1387 هجری شمسی توسط سازمان بین المللی کلانشهرهای جهان "مترو پلیس"  به عنوان دومین مقرآموزشی این سازمان پس از مونترال در کانادا انتخاب شده است. با توجه به تمامی این ویژگی ها ،بر آن شدیم کلانشهر مشهد را به عنوان هسته مرکزی رایا  انتخاب نماییم.تا درکنار رسیدن به اهداف مجموعه درتبدیل مشهد به شهری آرمانی نیز قدمی برداشته باشیم.

 




نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت13:42---20 آبان 1390
پ ن پ من دیگه قبول کردم


پاسخ:ما هم امیدی به شما نداشتیم...
پاسخ:واقعا که....
پاسخ: منظورم اینه که قبول کردم


alireza
ساعت1:07---20 آبان 1390
خانم غازی لطفا دقت کنید

خوبه توی عکسش که گذاشتم بزرگ زده 9 صبح دیگه بهانه ای هست؟
پاسخ:راست می گید ببخشید.عیبی نداره.بابا خودم چایی می گیرم.


alireza
ساعت17:03---19 آبان 1390
اولاً: خیلی متاسفم ؛ من این مطلبو از سایت شهر داری گرفتم


دوماً : نمی تونستید یکم زودتر بپرسید من که دیشب تا 1 آن بودم (ای دیم)


سوماً:من نبودم ؛ گوگل هم بسته بود؟ نمی تونستید یه همایش ساده رو سرچ کنید؟


عادت ما ایرانی هاست که همیشه همه چیزو میذاریم دقیقه نود


و شما با سه چراغ خاموش از دور مسابقه خارج شدید پس جایزه ای به شما تعلق نمیگیرد متاسفم!


ایشالا سال اینده
پاسخ:من دیشب کلی سرچیدم اما ساعتی توی مطالب ندیدم.
پاسخ:تو عکسش هست که!!


alireza
ساعت1:51---19 آبان 1390
oh my god help me پاسخ:یه سوال فنی ساعت چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

alireza
ساعت0:42---19 آبان 1390
عجب که ما دعوت کردیم مدارکم موجوده بگــــم.؟!پاسخ:این دیگه مشکل شما و آقای نیکدله.حلش کنید.ما فردا چایی و های بای می خوایم!

hamid reza
ساعت23:09---18 آبان 1390
راه میدن بچه ها اگه راه ندادن قبول چای میدم ولی های بایش رو علیرضا میده که دعوت کرد

hamid reza
ساعت23:09---18 آبان 1390
راه میدن بچه ها اگه راه ندادن قبول چای میدم ولی های بایش رو علیرضا میده که دعوت کردپاسخ:خوبه....پس من فردا حتما میام.چی می شه راه ندن:-))

آتنا
ساعت19:31---18 آبان 1390
می گم ما میایم اما اگه راهمون ندادن آقای نیکدل باید چای بده.پاسخ:اره بابا...منم فکر نکنم ما ترم اولیارو راه بدن!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 18 آبان 1385برچسب:اطلاعیه,
ارسال توسط علیرضا افخمی