؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...
نسل قبل در پاسارگاد قدم می زد و در دریاچه ی ارومیه شنا می کرد
نسل ما در دریاچه ی ارومیه قدم می زند و در پاسار گاد شنا می کند
برای نسل بعد باید کاری کرد
 
 



نظرات شما عزیزان:

AlIrEzA
ساعت17:49---21 آبان 1390
وای شنیدید از یکی از رسانه ها شنیدم که یک قسمت از تخت جمشید ترک برداشته اگه کسی اطلاعات بیشتری داره بگه من هنوز چیزی پیدا نکردم
پاسخ:وااااااااای منم شنیدم...از اخلاق کوروشی،تلاش پیامبری و غیرت حیدری فقط یک گرم مونده...البته همون یک گرم هم زیر خوروار ها خاک حاصل از زلزله غربزدگی و پرفرهنگی جامعه مونده...فقط یک مشکل وجود داره...امدادگران کجا را بررسی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:-؟
پاسخ:نمی دونم ، منظور خبر این بود که گفتید؟
چون اینترنتم شانس ما قطع شد مشروحشو نفهمیدم!

پاسخ:نخیر حرف من چیز دیکه بود.حالا لینک خبرش رو براتون میذارم...http://www.bebinin.com/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%AC%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 اینم لینک خبر


alireza
ساعت1:40---21 آبان 1390
درسته مسئولیتشونو درست انجام ندادن من نگفتم که دیگرانو مقصر نمیدونم

اگه با دقت خونده باشید گفتم من فقط دیگران و مقصر نمی دونم یعنی مقصر میدونمشون اما نه به طور محض

کلا به همه چی نباید به طور سیاه سفید نگا کرد! که دلایلش زیاده

thx
پاسخ:موافقم


termeh
ساعت11:37---19 آبان 1390
ممنون من واقعا از خوندن این چنتا نظر سرذوق اومدم.با این گفته ی شما ک بقیه مقصر نیستن ما خودمون کاری باید کنیمم کمی مخالفم همونطور ک گفتین هر نسل نسبت ب نسل بعدش مسوله ایا نسل قبل از ما مسولیتشو درست انجام داده؟کافیه فقط در خونتونو باز کنی بیای تو خیابون جوابتو میگیری!منم امیدوارم ما مسولیتمونو درست انجام بدیم.حرف زدن در این مورد خیلی راحته ولی باید عمل کرد خودش میشه یه جنبش هرچند ک فک نکنم زیاد همراه داشته باشه.شما هستین؟
پاسخ:بله نسل قبل تا حدودی مقصر هستن ولی با آدمی که خودشو به خواب زده نمی شه بیدار کرد.بهتره بیداری و جنبش رو از خودمون شروع کنیم.آره من هستم.
پاسخ:بله ولی there is no more time باید سریع تر شروع شه اول خودمون بعد سعی کنیم همزمان دیگران هم همراه شن فعلا که جنبشمون نمیدونم به انگشت های دست هم نمی رسه ولی خوب هنوز اولشه باید صبور بود


alireza
ساعت0:53---19 آبان 1390
میمونه سینه به سینه مث یه حماسه
اگه ما بخاهیم


alireza
ساعت0:29---19 آبان 1390
خیلی خوبه که یه نفر دیگه هم به این موضوع اهمیت داد .

درسته ؛ حقیقت یا واقیت نیازی نیست مطلبو بپیچوونیمش هر چی ساده تر دل چسب تر مهم اینه که بیان شه درسته

ما نسل سوخته نیستیم ولی اگر نجنبیم و به خودمون نیایم عقب می مونیم درسته منکر نیستم که هر نسلی کاستی هایی داره ولی باید اول عیب و نقص رو پیدا کنیم بعد پرش کنیم من فقط دیگرانو مقصر نمی دونم هر کسی به نوبه خودش در قبال دیگران مسئولیت داره مخصوصا نسل بعدش که به نسل قبل وابستگی اطلاعاتی و اموزشی دارند فکر نکنم بتونید منکر شید که نسل قبل ما در قبال ما مسئول بودند و با توجه به اختلاف سنی و مقتضیات اون موقع سن ما اونا کم کاری کردند ولی دیر نیست جبرانش می کنیم.

ما هم طبق همین که گفتم در قبال نسل بعدیمون مسئولیم و به خاطر خودمون هم که نیست به خاطر اینده ایران و بچه هاش که فرهنگی غنی و درست داشته باشن و همه مطلع از واقیت و حتی حقیقت یک موضوع بشن باید به قول خودتون دست از تن پروری برداریم تا نسل بعدمون در مورد ما ، مثل متن فوق در مورد ما نگن و بهمون افتخار کنند.

چه خوبه که الان ما به کورش و زمانش افتخار میکنیم ؛ فکر کن اونا هم همین حس و داشته بباشن

به امید اون روز...

مرسی که تحمل کردید.
پاسخ:منم امیدوارم که جد خوبی واسه آیندگانمون باشیم .همچنین امیدوارم علاوه بر ملیتمون ،اصالتمون که بر می گرده به آغاز آفرینش رو هم خوب به نسل بعد ارائه بدیم.کاش این وب و حرفاش واسه نسل بعدمون می موند.تا می دید چقدر نگرانشونیم.


saye
ساعت23:34---18 آبان 1390
b nazare man mohem nis haghighat az zaboone ki dar biad mohem ine k gofte she hala mikhad raper bege ya jameee shenas shayad 1 jamee shenas daghightar dardha va bohranha ro tashkhis bede amma fk nemokonam hich kodoom betoonim moneker darshaee beshim k az tajrobiat migirim ma nasle sookhte nisytim ma nasli hastim k doost darim besoozim ma rahe halo midoonim vali tanparvartar az oom hastim k az ja boland shim ma dombale moghaserim va che behtar k ba hezar bahoone tarashi b in natije beresim k digari moghasere
پاسخ:اورین.یه جورایی حرف دلمو زدی.اما به نظر من ما هیچ وقت حقیقت هیچ چیز زو نمی فهمیم ،ما فقط واقعیت رو می فهمیم و این واقعیته که برامون تلخه.امیدوارم حرفامون به جایی برسه و حداقل ما تن پرور نباشیم و دنبال مقصر هم نباشیم.ممنون از توجهت.


termeh
ساعت20:03---18 آبان 1390
چه اسم ترسناکی واسش انتخاب کردی همون چنتا ؟ بهتر بود.هر چند ک اسمش کاملا درسته!
پاسخ:من چی کار کنم؟یکی میگه یه اسم دیگه به جز؟ شما می گی ؟ حالا شما واسه صندلی داغ نظر بدید اسم این پیشکش!


alireza
ساعت1:38---16 آبان 1390
ا راستی یه چیزی !

چرا صدا سیمای ما فیلمی مث جومونگ 1 و 2 رو پخش می کنه که تقریبا با دوران هخامنشی ما هم عصر بوده ولی از شاه بزرگ خودمون هییچ فیلمی نساختن ؟

شاید در جواب بگید ...

چه لزومی داره که ما با فرهنگ کره جنوبی اشنا بشیم هنوز فرهنگ خودمونو پخش نکردن رفتن سراغ بیگانه ها جالبه نه!

پاسخ:دلم از صدا و سیما خیلی خونه.


alireza
ساعت0:25---16 آبان 1390
شما از یه رپر که نباید انتظار راه حل داشته باشید مث جار چی های قدیمه ولی از نوع مدرنش کسایی باید راه حل بدن که به همه چی با چشم اعتراض و سیاهd نگاه نکنند ولی گاهی مررور درد باعث کشف راه میشه ضمنا در جواب مبالغه و دروغ گویی رپر ها .

که اونم دلیل داره ؛ شاید شنیده باشید:

unknow writer:{ هنرمندا دروغ می گن تا حقیقت و نشون بدن ولی سیاست مدارا حقیقت وپنهان میکنن}

ایندفعه سعی کردم کمتر شه
پاسخ:بله حق با شماست


alireza
ساعت23:58---15 آبان 1390
خانم غازی اگه من حرف نزنم شما حرف نزنید و ... بقیه هم که بگن با بیان درد کاری از پیش نمیره به پوچی میخوریم که

...

..

درسته باید حرکت کرد ولی از یه نقطه شروع از ایجاد انگیزه و حس نقص اگاهی و اینکه همین بس که اگه ازمون بپرسن شما که به فلان مقام رسیدید (حالا یا دولتی یا علمی یا ...) از گذشتگانتون چی میدونی ما چی جواب بدیم مثلا به قول خودتون از شاه های قاجاری بگیم یا پهلوی یا ... ویا از افتخاراتمون و اینکه موقعی که اونا مثلا فرانسه که مردمش به داشتن زیگیل و بوی بد افتخار می کردند و ما اینجا دین داشتیم و بزرگ ترین امپراطوری با عدالت و متمدن بودیـــم بگیم؟! من روی سخنم با همه است نه با شخص شما

بازم طولانی شد دیگه کاریش نمیشه کرد ببخشید.
پاسخ:بازم حرفتون درست.ولی من می گم رپ فقط از درد می گه تازه کلی اغراق هم توش به کار می بره.هیچ وقت یه راه حل نداد.وقتی به رپره می گم راه حل هم بده جواب سربالا و فحش نثارم می کنه.من به این موضوع اعتراض کردم و بازم می گم با منظور حرفتون موافقم وخودم هم تلاشم رو می کنم که حداقل سخنا و رفتارای خوبی که توی تاریخ ایران بوده رو عملی انجام بدم.شرمنده زیاد شد.


alireza
ساعت23:44---15 آبان 1390
بحثم روی کتاب نبود بحثم روی یک حرکت اعتراضی بود که ما شاهای هخامنشی مث کورشو کمبوجیه و ... فدای شاهای دیگر مون بکنیم که مقصر ما نیستیممقصر اشخاص افراطی اند که کلا با کلمه شاه مشکل دارند و روش یک ضبدر سیاه زدند

هر جنبشی نیازمند یک اعتراضه اعتراض به سانسور تاریخ و نگذاشتن حق قضاوت برای نسل ها ی بعد مونه

کسایی که به تاریخ علاقه دارند میرند دنبالش ولی کسایی که میرند رشته های دیگه نباید از دورانی که تو ذهنشون مطالب بهتر و بیشتر می مونه شروع به گفتن تاریخ به طور پیوسته و به ترتیب کرد؟

وگر نه که به قول خودتون به همون نسل هویت زدوده تبدیل میشیم که از محمد رضا شاه به اینور رو یادمونه و وای به حال نسلای بعد که معنای ایرانی رو تو خاطرشون نمیمونه

ببخشید زیاد شد ولی ...!
پاسخ:بله حق با شماست.منم مخالف این موضوعم که تاریخمون رو به فراموشی بسپاریم و به این بی توجهی به تاریخ اهمیت ندیم.به خصوص تارخ هخامنشی که خودم به شدت دوسش دارم.به هر حال من فقط اعتراضم رو به رپ کردم.وگرنه با شما موافقم.


TERMEH
ساعت15:37---15 آبان 1390
این قضیه اصلا با نمک نیست ک انقدر راحت دربازش صحبت میکنین!روزی ک پاسارگادو سیل فراموشی ببره روزیه ک ایرانی رو ننگ برده باشه!!بجای گوش دادن ب این اهنگا برین چندتا کتاب بخونین!
پاسخ:موافقم.کسب آگاهی از کتاب معتبر تر از آهنگه.


alireza
ساعت21:33---14 آبان 1390
کلا شما با پسرا مشکل دارید نه؟

در جواب حرفتون یه حدیث با زبان ساده از

حضرت علی: ببین گوینده چـــی میگه نبین کی میگه...

_______________________

حضرت محمد (ص) : ادب نیکو ، زینت عقل است.

___________________________

ضمنا نمی خوام که از یاس حمایت کنم ولی اولین و شاید تنها اعتراضی که به فیلم 300 شد اهنگ هویت یاس بود ؛ اگه شنیده باشیدش.

هر خواننده ای اهنگ هجو هم داره مثل کلی از شعرا و بازیگرا و ...

(for example :sa'di)

کلا شما اگر یکم رو طرز بیانتون کار کنید بد نیست

****hope not to filter*****
پاسخ:سلام من با هیچ کس هیچ مشکلی ندارم.ولی اینو به همون رپر ها هم گفتم بیان درد کاری رو از پیش نمی بره.اول حرفم هم عذر خواهی کردم از طرز بیانم.مثلا از فیلم 300 اعتراض کرد چی شد؟این از این بعدشم شما که نمی دونید چه موجوداتی توی رپ کار می کنند که این طور می گید.من سخن امام پیامبر رو هم تا حدودی شنیده بودم ولی یه چیزی می دونستم که گفتم. بعدشم چرا داغ می کنید.هرکی یه دیدگاهی داره .منم به رپ انتقاد کردم.فکر نمی کنم کار بدی کرده باشم...


alireza
ساعت2:58---14 آبان 1390
بخش مهمی از وصیت نامه کوروش کبیر :

هرگز دوستان و ندیمان خود را به کارهای مملکتی نگمار و برای آنها همان مزیت دوست بودن با تو کافیست
هرگز دروغگو و متملق را به خود راه نده، چون هر دوی آنها آفت سلطنت اند و بدون ترحم دروغگو را از خود بران
همواره حامی کیش یزدان پرستی باش، اما هیچ قومی را مجبور نکن که از کیش تو پیروی نماید و پیوسته و همیشه به خاطر داشته باش که هر کسی باید آزاد باشد تا از هر کیشی که میل دارد پیروی کند .
مردم و تو نیز خواهید مرد زیرا که سرنوشت آدمی این است که بمیرد ، خواه پادشاه بیست و پنج کشور باشد ، خواه یک خارکن و هیچ کس در این جهان باقی نخواهد ماند ، اگر تو هر زمان که فرصت بدست می آوری وارد قبر من بشوی و تابوت مرا ببینی، غرور و خودخواهی بر تو غلبه نخواهد کرد


alireza
ساعت0:32---14 آبان 1390
بـله ، فکر کنم نسل بعد کلا میرن کویر نوردی!

چون ارومیه میخشکه پاسار گارد هم که سیل فراموشی میبره

باز خوبه یه یاسی-(سایتی) هست که یه اعتراضی کنه

کلا واسه نسل بعد باید خودمون بگیم اگه یادمون نره!
پاسخ:از همه ی عزیزان با این طرز حرف زدن عذر می خوام:یاسی با همه رفقاش برن بمیرن که شعر ایران رو به گند کشیدن.رپ رو کردن مایه ننگ ایران......


termeh
ساعت19:37---13 آبان 1390
من ب این قضیه خیلی فک میکنم و غصه میخورم. وقتی دانشجوی ما امروز بگه افغانستان بهتراز ایران ب نسل اینده ک همون یک پاراگرافم تو کتابای تاریخشون از هخامنشیان نمیخونن چه امیدی میشه داشت؟شدیم یک نسل هویت زدوده!واقعا باید برای ایرانمون کاری کرد!
پاسخ:شما غصه نخور،اشکاتونم پاک کنید ....سعی می کنیم تو وبمون بیشتر رو تاریخ ایران بکاریم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1390برچسب:متفرقه,
ارسال توسط آتنا